۱۳۸۹ دی ۸, چهارشنبه

درود بر سید محمد خاتمی که توهین به او بهترین لینک روز شد

یادم نمی رود وقتی شریعتمداری هم برای مسخره کردن خاتمی به او گفت ممد تمدن. امروز هم شاهد آن هستیم که در فضای توهم و نفهمی مقام و منزلت شخصیت های برجسته اجتماعی با شخصیت های پشت کیبورد یکسان شده است به طوری که آنها به خود اجازه می دهند سید محمد خاتمی را مسخره کنند و 3 شرط  او یعنی آزادی زندانیان و ایجاد فضای آزاد برای همه احزاب و پایبندی به قانون اساسی و اجرای همه جانبه آن و فراهم کردن ساز و کار برای برگذاری انتخابات سالم را که همه برگرفته از حوادث پس از انتخابات است را به سخره بگیرند و آن را در معرض عموم قرار دهند و به طور بی شرمانه توهین کنند که "ریدین وسط گل قالی" . واقعا جای تاسف است که انسان ها چقدر پست و بی غیرت می شوند که به سرمایه های اندکی که باعث اتحاد ایرانیان در برابر حکومت خون خوار می شوند توهین می کنند و فکر میکنند کسانی بی غیرت تر از آنها به تماشا می نشینند. نه این چنین نیست امروز از محمد خاتمی دفاع می کنم چون شرف دارد به صد تا آدم بی شرف. نقطه سر خط...

۲ نظر:

  1. هموطن. من کاملا با شما موافقم. متاسفانه (یا شاید هم خوشبختانه!) اکانت بالاترین ندارم تا اونجا نظر بدم. به نظر من خاتمی اگر فقط کمی‌ مفهوم جامعهٔ مدنی رو در طول دوران ریاست جمهوری باز کرده باشه یک قدم ایران رو به سوئ جامعهٔ دمکراتیک پیش برده و قابل تقدیر است. اشکال مخالفان خاتمی اینستکه فکر میکنند در جامعهٔ ایران که تار و پودش استبداد زده است با عوض کردن راس هرم قدرت یک شبه میتوان قانون اساسی‌ فرانسه را پیاده کرد و تبدیل شد به یک جامعهٔ دمکراتیک! من به دو بار رائی که به خاتمی دادم افتخار می‌کنم. پیروز باشید.

    پاسخحذف
  2. با تشکر از شما دوست عزیز همان بهتر که اکانت بالاترین ندارید من هم اگر امکان ارسال دعوتنامه داشته باشم که ندارم برای کسی نمیفرستم چون واقعا این بالاترین از این سیستم تکنیکیش گرفته تا کاربرانش اعصاب خرد کنه و منم دلم نمیخواد کسی اعصابش خراب بشه موفق باشید.

    پاسخحذف